lørdag 11. januar 2014

Oppskrift på min løskrage i Familien nr. 2!

For et par år siden viste jeg frem denne løskragen på bloggen min! Den var laget etter eget, kreativt hode, og har vært en god sjelevarmer!
For en stund siden ble oppskriften kjøpt opp av Familien, og jeg har gledet meg til å vise dere den på trykk i bladet!
Og nå kan jeg fortelle at oppskriften kommer i Familien nr. 2/2014, som kommer i handelen mandag!
Bladet rommer mange oppskrifter på småstrikk denne gangen, slik som votter, luer, skjerf, halser, sokker, m.m.
Familien har også brukt bilder jeg har tatt selv, og ved hjelp av Bygårdsmannen!
Noen av dere kjenner den nok igjen fra innlegg (link) jeg har hatt tidligere!
Løshalsen er strikket av Arwetta ekstra fin merino ullgarn, og er fløyelsmyk mot halsen!
Men vil dere ha oppskriften, så må dere altså kjøpe Familien nr. 2/2014!
Med ønske om en riktig god helg!

8 kommentarer:

  1. Så moro da, at Familien bladet har kjøpt DIN oppskrift :)

    Fine bilder tatt av bygårdsmannen !

    Forresten, en nydelig blåfarge du har valgt på den ene av løskragene.

    God helg !!

    SvarSlett
  2. så morro at du kom med i bladet da
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Så gøy!!!! Ponchoen under her var også råflott.

    SvarSlett
  4. Så den var din... Det er en fin krage! Jeg kjøpte bladet i går uten å vite at det var ditt mønster :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Du er bare så flink! Nydelig krage og blåfarge. Skal kjøpe bladet:)
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Nydelig krage også så moro på trykk! Mariusponchoen i det forrige innlegget var kjempeflott!
    God uke kjære Cathrine ❦

    SvarSlett
  7. Så gøy å få oppskrifta si i Familien då. Og så flott krage. Gratulerer :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!