søndag 3. september 2017

Søndags stemning med en gammel klassiker!

Hva er vel bedre enn en rolig søndagsfrokost, med egg og varm te i koppen, 
og et bord dekket med stråmønsterservise!
Peronlig blir jeg aldri lei det, og synes det er like vakkert hver gang jeg tar det frem!
Entene det er til fest eller til hverdags! Og alt trenger ikke være fra samme produsent. 
Man kan også mikse med stråmønster og andre serviser i blått og hvitt.
Hos Royal Copenhagen kan du nå få kjøpt høyhankede stråmønster kopper med din bokstav på! 
Og jeg synes denne lave vasen er så vakker!
Det er også flott med både rifler og halvblonder, som dette fatet
Det mest spesielle jeg har, er nok denne gamle kaffekannen, hvor tuten tydeligvis har gått i stykker, og har blitt erstattet med en sølvtut!
Og så er jeg veldig glad i kaffekvernen på kjøkkenveggen! Den kan du lese om her.
Med ønske om en fin søndag!

4 kommentarer:

  1. Vakkert mønster, ingen tvil om det! Tror det finnes litt av det i de fleste hus, men du er en mester i å sette dine ting sammen! Skulle gjerne vært gjest ved det bordet!

    Fortsatt god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Enig med deg, nydelig mønster som man aldri blir lei av. Jeg har en del av det selv. Ellers foretrekker jeg kaffe til frokost :)

    SvarSlett
  3. Dette er bare så utrolig nydelig. Hadde jeghatt dette hadde jeg nok aldri gått lei av det. Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig servise det der. En klassiker. Vakkert til hverdag og fest.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!